Barbie garderobe


Hettie stuurde me een mail met schattige barbiekleertjes.. Ik laat jullie even meegenieten.
Voor haar kleindochter naaide ze een garderobe 
Meestal maakte ze kleertjes zonder patroon



Maar in 2002 vond ze toch leuke patroontjes in de Knip en begon het weer te kriebelen.
Omdat de kleindochters Barbies hadden, schafte ze zelf één aan. Zo kon ze gericht de kleertjes maken. En de kleindochters konden er mee spelen natuurlijk


Zoals je ziet is deze naaivolgorde  handig bij dit kleine spul.









Ja het spreekt wel weer tot de verbeelding, al dit leuke spul. Je zou er zo weer aan beginnen.









Dank je wel Hettie, voor de mooie plaatjes.

Het blijft ook voor oma's leuk speelgoed.

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk is dit!! Vroeger was ik altijd bezig om poppenkleertjes te maken, vind ze nog steeds erg leuk, maar ja met twee jongens...... de patroontjes liggen er nog wel!
    Fijn weekend, groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are a saint for making Barbie clothes. My grandmother made mine and I never appreciated the amount of work that went into them until I was sewing and I no longer played with my dolls. Yes, you aera saint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wat mooi !
    maar waar kan ik eventueel de patroontje daar van vinden aub ????
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo wat mooi !
    maar waar kan ik eventueel de patroontje daar van vinden aub ????
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corinne.... ik heb geen idee... Volgens mij kun je bij een bieb nog wel patroonboeken vinden.
    Maar verder weet ik niet hoe Hetty deze kleerjtes heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten