Zomerbloes borduren

Pas geleden heb ik een hoeslaken gekocht... een beetje een goedkope...
Dat merkte ik na de eerste keer wassen.. Het zat vól kreukels... 
Ik vond het niets voor op een bed.
Lijkt me niet lekker liggen.
Wat dan? Het waren wel hele mooie kreukels, moet ik zeggen. 
En het was nog zo echt stralend witte stof ook... 
Bloezenstof voor een bloes die je lekker niet hoeft te strijken als ie uit de was komt.
Zo komt van het één het ander.

En had ik niet een leuk modelletje gevonden waarmee ik mijn pyjama"jas" had kunnen maken?
Kon ik nu ook gebruiken voor deze bloes.. Het zat dus zo in elkaar.


Dan nog maar even een beetje borduren, zo is het tenminste niet een bloes van de winkel, maar echt mijn bloes... geen hoeslaken, maar een hoesbloes.


Lekker niet strijken.

Reacties

  1. Je blouse is leuk geworden.
    Heel fijn weekend, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof modelletje - zom lekker vlot en jong...
    Lijkt mij leuk om te dregen
    groeten Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n handige blouse. En die oprijgjes maken het helemaal af.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wat een geweldig idee....ik vind het een hele leuke blouse leuk modelletje...

    hart,gr Fia
    en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit vind ik zo super knap!! en lekker niet strijken, geljk heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, I do like your version of this blouse! The multi-coloured running stitch is so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Idee en mooi gemaakt
    Ik zat gisteren net een jurk [met schouder straps] te naaien van restjes . Hoera voor onze creative hoofden
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten