Teenslippers vieren feest

Elianne komt even op fiets langs... om wat te brengen.
En oh ja, ze heeft haar slippers aan.
Eenvoudige slippertjes (hoeveel kosten ze? als je geluk hebt, kun je al scoren voor 1 euro).
mét een zakje waterballonnen... wat zal dat kosten?


Leuk toch?


Als je het werk voor lief neemt, is het misschien ook nog een idee voor een kinderverjaardag.
Je kunt zelfs gezellig met je dochter allebei een slipper versieren... Lekker beetje drinken erbij en een zelfgebakken koekje... ik zie het helemaal voor me.

Nou baal ik er nog meer van dat ik niet op teenslippers kan lopen. Maar je kunt niet alles hebben, he?

Reacties

  1. Je dochter heeft het creatieve niet van een vreemde. Leuk!
    Fijn zonnig weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een vrolijk idee voor slippers. Had zelf net de gedachte gehad om mijn (nep) Birckenstocks op te fleuren met de stoffen bloemen die je van de week had gepost.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een grappig idee. Vanmorgen kon ik ze inderdaad kopen voor 1 euro nogwel van adidas of nike. Zegt mij niks hoor die merknaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker vrolijk!!
    Leuk idéé!!
    Fijne zondag, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk blog heb jij zeg.....!!!!!!
    Ben meteen volger geworden.
    Leuk, leuk, leuk!
    Hier kan ik genoeg ideeën opdoen, want ik maak ook "van Ellis, euh sorry, ALLES wat"
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Elizabeth,
    Via via op je blog terechtgekomen.
    Wat een super leuk blog heb jij!
    ik ben meteen volger geworden om niets van al dit leuks te hoeven missen.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige teenslippers, die zijn nog eens origineel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten