schoen van autoband


Hettie heeft heel wat voorbereiding gehad aan het verzamelen van oude auto- en fietsbanden en het organiseren van de inloopochtend-workshop.
Daarmee konden onze gasten afgelopen donderdag weer aan de slag. 
In verschillende tuinen en op diverse balkonnetjes staan deze zomer dus schoenen met een aardig plantje erin.


 Het kan zijn, dat je het ook wilt maken. Hieronder zie je hoe de patroondelen eruit zien.
De zool;

 de voorvoet
 en de achtervoet.

 Dan zijn er ook bij ons mensen die zo'n schoen maken te ingewikkeld vinden.... die maken dan iets anders.
Wat vinden jullie van deze tekkel?  Ik denk niet dat ik dát wel zou kunnen.


 En een moeder knipte even voor haar zoon deze twee vogels


 Je begrijpt dat het weer een heerlijk creatief ochtendje was.


Reacties

  1. Leuk gedaan hoor. Ik heb een keer een tas gemaakt van een binnenband van een tractor. Was ook erg leuk om te maken. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf nooit gedaan, maar wel vaker gezien. Heel erg mooi. De kleur is ook zo goed, het lijkt net lood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk! Het heeft iets speciaals!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja, knap is het wel, maar niet helemaal mijn smaak. Gelukkig maar dat iedereen anders is he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuk idéé!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo samen te knutselen.
    Ik gebruik wel regelmatig fietsenbanden maar autobanden heb ik nog niet aan gedacht.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten