Open tuinendag; droomtuin

Morgen is het open tuinendag in Zwolle en omgeving. Een mooie gelegenheid om deze tuin eens te gaan bekijken.
Ik ben er helemaal verliefd op... Afgelopen zaterdag hebben mijn dochter en ik er rondgelopen.
Er zijn schilderijen te bewonderen, en beeldjes in allerlei vormen en maten die overal in het park te vinden zijn.
Verder is er een demonstratie paperroses maken.



Wat je nu niet hoort, zijn de vogels...


Waar je de tuin kunt vinden?

Ga naar Bosrandweg 3, Dalfsen.... Kijk voor openingstijden even op de site
Daar vind je nog meer mogelijkheden.

Reacties

  1. Hai Elizabeth!
    Heerlijk zo een oase van rust en groen!
    Fijn weekend!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig daar straalt rust uit inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig zeg! Jammer dat het zo'n eind uit de buurt is....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer het te onthouden voor volgend jaar ! Ik heb vorige week vrijdag 16 tuinen gezien in Amsterdam ...
    Ook heel leuk / mooi !
    Gr. Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten