opbergmandje van stof.

Overal op internet zie je van die schattige zelfgemaakte opbergmandjes.
In allerlei mooie pip- kleurtjes of ton-sur-ton tinten.
Ik heb in een "dolle" bui deze stofjes gebruikt.
Omdat het nog in mijn lappenkast lag... meer niet.


Leuke bijzonderheid is.... dat dit een stofje is, dat jaren geleden door mijn moeder werd gekocht om er gordijnen van te maken. Volgens mij is het gewone japonnenstof... Om daar gordijnen in te "zien" was nogal wat zo'n 40 jaar geleden. Maar ze had nou eenmaal alternatieve ideeën.
Van een restantje heb ik een rok gemaakt voor onze jongste dochter, die ze nog steeds met plezier draagt.
En nu dus van dit restje en een restje oud kant wat bij oude naaispulletjes van mijn schoonmoeder zat, is het een leuk mandje geworden.

Hoe vinden jullie trouwens mijn eigen label.... Ik ben er best trots op, het staat namelijk zo echt.



Ik ga zeker nog meer mandjes maken, want ik heb de smaak te pakken.
Ik kan er zelfs 's nachts van dromen, wat ik allemaal nog zal doen...
Hebben jullie dat ook, dat het je zo bezig kan houden?

Reacties

  1. Ook weer een leuk idee Elisabeth. Dat bewaren van van alles komt me heeeeel bekend voor. Het komt ooit van pas, zo zie je maar weer!
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met dat kantje en die echte label, heb je die zelf geborduurd of zo besteld? s'Nachts lig ik ook vaak te denken dat ik nog van alles wil maken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey
    alles-vanellis
    It is a bright light! Thank you for sharing your talent and wholesome information about with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey
    alles-vanellis
    It is a bright light! Thank you for sharing your talent and wholesome information about with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten