koord haken


Ik heb wat wolletjes liggen, die allemaal verschillend van structuur en maat zijn.
Wat maak je van zoiets... ik ben er nog niet over uit. Maar omdat ik in de auto zou stappen voor een lange rit, stopte ik toch maar wat in een doos die mee ging.

Ik wilde al een mandje haken van touw en bedacht dat ik dat koord-haken ook wel eens met `wol` kan uitproberen.


Het is leuk om te doen.. 


Ziet er ook aardig uit, maar ik vind het toch eigenlijk wel oubollig.... wat kan ik hier nou mee? 
En omdat de  kleuren misschien ook niet helemaal up-to-date zijn, vraag ik me af wat of ik ervan zou kunnen/ willen maken. 


?

Reacties

  1. Ik vind het een heel leuk idee.
    Heel fijn weekend, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er best wel leuk uit hoor. Misschien een breimand of een strandtas, maar dan om ook je handwerk in mee te kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren vind ik best wel leuk, maar wat je ervan kunt maken? Een tas, een theemuts, een kleed voor op de bank? Maar je komt vast zelf nog wel tot een leuk idéé!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best een heel leuk effect. Zelf heb ik ook mandjes gehaakt als kado voor mijn schoondochter toen de baby geboren werd en er kadootjes in gedaan. Ik zou dus voor een mand gaan. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Elizabeth!! Your blog is very nice!! I'll come back soon!! ;o))
    ciaoooo
    Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het superleuk! Wat een geweldig idee! Kan je er niet een mand van maken, dit is dan de bodem en nu werk je met je haakwerk verder omhoog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het superleuk! Wat een geweldig idee! Kan je er niet een mand van maken, dit is dan de bodem en nu werk je met je haakwerk verder omhoog?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, oubollig,ik vind het leuk. Ik ben er zelf ook mee bezig geweest en heb het eerst uitgeprobeerd in miniformaat om er een mand met deksel van te maken. Dat lukt goed. Je moet alleen even uitzoeken wanneer te meerderen en te minderen.
    Ik kijk uit naar je resultaat.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn eerste reactie was: Dit is een onderzetter. Als je het te dun vind doe je er 2 op elkaar.
    Zie je regelmatig de kleurtjes waar je herinneringen aan hebt.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. (eindelijk een google-account)
    Ik vind het niet oubollig - het is maar wat je ermee doet, bv. oude plantenpotten opvrolijken of met de juiste kleuren aanpassen aan je interieur ... groetjes, Lida
    (volgens mij kan het ook recht / vierkant)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je er nog een maakt kun je er een rond kussen van maken...of een kruk hoesje. Xe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts