Wat doe je met al die glazen vazen in je kast.


Ik ben gek op glaswerk... vooral als het weer eens helemaal blinkt en schoon is.

Als je van glaswerk houdt, doe je niet snel iets weg en bij beperkte kastruimte is het zaak om het een beetje economisch aan te pakken. 
Zo is een hele grote vaas bij ons doorgaans paraplu bak. Totdat ik een enorme bos bloemen ergens moet laten......

Bij Anne Lies vond ik grote glazen vazen op het aanrecht die ze zou afwassen. Omdat Anne Lies er toch niet was (ik paste op) vond ik dat ik dat wel even kon doen en dan meteen opruimen....
maar waar liet ze die dingen normaal gesproken?
In de vensterbank stond nog een mooi vaasje met een roos... en die kon wel in de ene grote vaas.
Ergens anders stond nog zo'n vaasje en dat kon er wel bij in de tweede vaas; opgeruimd.



Ik stapel dus graag. Hier beneden een foto van wat langer geleden.
glazen bloempot met schelpen op een glazen bord. Dan een omgekeerde glazen schaal als deksel erop.
Dat past precies. (volgens mij is het een koekschaaltje waarvan de deksel is gesneuveld.)
Nog wat glaswerk erbij en wat bloempjes. Zie zo weer ruimte in de kast.


Hieronder een plaatje van de vensterbank van mijn zus. Die heeft er ook een handje van.


En dan nog de overtollige vazen die niet in mijn keukenkastje passen maar er wel bovenop kunnen.
Zoiets kun je natuurlijk ook in je badkamer doen... met wattenstokjes, stukjes zeep en schelpen.


En last but not least nog een link naar de water en vuurvazen. Ook gestapeld!


Het is dus geen geheim meer nu.... ik schik mijn glaswerk niet omdat het estetisch verantwoord is, maar gewoon om kastruimte uit te sparen.
;-)

Reacties

  1. Leuke ideetjes! Hier een vaas met een lichtsnoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb hele gave en leuke ideetjes ziet er heel leuk uit..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt een handige dame, heel slim bedacht. Die windlichten vind ik ook heel erg mooi. Ga ook een op zoek naar mijn mooie vazen en proberen er iets moois mee te scheppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten