pyjama uit dekbedovertrek



En hier is ie dan... de pyjama...gemaakt uit een dekbedovertrek (zie vorige blog)
Hij zit lekker en is luchtig. 
Volgens mij heeft Elianne dat dekbed ooit gekocht en hier laten liggen... 
(Had ik misschien moeten vragen of ik 'm mocht verknippen?)

Het model van de broek is gewoon nagetekend van een pyamabroek die ik heb.... er zitten geen zijnaden in en bovenin zit een aantrek koortje. De mouwen zijn raglan en bovenin de bloes zit ook een aantrekkoortje. Ideaal.
Ik heb het achterpand expres langer gelaten. Vind ik wel leuk.
Hier ga ik veel plezier aan beleven, denk ik.

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herken het stofje. Dochter gebruikte dit dekbed ook op haar bed. Is een hele zachte kwaliteit katoen.
    Ik bewaar het nog maar even ... (logeren).

    Marianne (Consuminderen met ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en zo mooi gemaakt. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ultimamente tra recite, gite di fine anno, riunione con mamme nuove...mi sono persa un po' delle tue belle creazioni...
    Complimenti!!!a prestissimo...lo prometto!
    Maestra Valentina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en foto!!!
    Erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inmiddels kwam ik er achter dat het nergens op sloeg wat ik zei en heb het verwijderd. Inmiddels mijn profiel bijgewerkt. Nu moet het wel lukken hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten