bloemen van papiertouw totorial


Een bloem van papiertouw. Ik heb ze al eens vaker gemaakt. 
kijk hier. Maar ik had dit mooie rode papiertouw gekregen. En dan zie ik de rozen al voor me......


Eerst maar eens blaadjes knippen.
En zo'n bloem moet natuurlijk ook meeldraden hebben.. dus ben ik weer in mijn kast gedoken.
Wat lag er nog meer.... zwart papiertouw!
Ik heb op de uiteinden kralen geprikt.
Dan nog een plantenstokje van beneden gehaald.. daar past ook wel een kraal op, merk ik.


Ik moet wel een paar keer overnieuw beginnen om de blaadjes mooi  te krijgen.  Dat valt me nog niet mee.
Dan nog met het juiste materiaal vastbinden. Uiteindelijk gebruik ik maar gewoon een touwtje.


Ergens in een la ligt nog van dat groene kleefband of bloemenband.
Het werkt niet meer zo goed. Het is kleverig maar plakt nauwelijks.. zal wel een beetje te lang hebben gelegen.


Uiteindelijk zit ie in elkaar.. toch een leuk bloemetje.



Nou de rest van het boeket nog.

Reacties

  1. Wat mooi! Heb al een hele tijd dat lint liggen en wist eigenlijk niet wat ik er mee moest. Nu dus wel!! Ga het zeker proberen.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een typische Elizabethknutsel :) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is zeker een hele mooie bloem.....prachtig gemaakt!!!

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten