Monnikenwerk



Sierletters kun je overal vinden.... maar soms kom je ze op ongedachte plaatsen tegen..
Hierbij de A en B van het alfabet dat ik vond in het bijbels museum te Amsterdam; een knipoog naar het monnikenwerk.... daar lagen ze in de kelder voor kinderen om te kleuren.. Ik ben zo brutaal geweest om het hele alfabet mee te nemen om ooit nog eens ergens in te verwerken... Ik ben helemaal verliefd op deze letters..

Wat zal ik er eens mee doen... het is te veel om te borduren. Wie heeft er een idee?

Reacties

  1. Als je ze inkleurt met stift en je wrijft ze in met een watje met olie, dan zijn het net doorzichtige mozaieken...
    Ben benieuwd wat u er mee gaat doen. Het zijn inderdaad hele mooie letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou u voor mij de letter R kunnen plaatsen want ik vindt ze erg mooi.
    b.v.b. dank

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten