Etui van koffieverpakkingen

Je hebt er heel wat voor nodig van die zilveren koffieverpakkingen...Gelukkig heb ik een collega-oma die met me mee spaart. Elke keer als we elkaar zien, heeft ze een voorraadje waar ik weer blij mee ben.
En nu het resultaat er is, hoop ik dat er nog meer mensen mee gaan sparen, want het is best een leuk werkje.

Er moet nog een rits in... die ga ik nog kopen. Maar omdat sommige mensen op deze blog zitten te wachten
(want  hier is de link naar de site, waar het idee vanaf komt en de tutorial erbij) toch maar vast een post over mijn mooie etui.

En nog een keer een eerdere post van mijn eigen blog.... Dat was de eerste poging; nl. met chipszakken.
Gaande weg ontdek je hoe je het moet doen.



Ik wil er ook nog een rits in maken, maar ik moet er eerst een kopen, die er goed bij past.
Voeren doe ik niet, maar het zou wel kunnen. Mijn kinderen hebben allerlei varianten voorgedragen, wat ik ook nog eens uit moet proberen.
In ieder geval is het leuk.

Reacties

  1. Wat leuk dat je met afval zoiets moois kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt. Erg mooi en handig die voorbeelden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ik ben helemaal verrast wat heb je dit prachtig gedaan....ook lekker aan de recycle dus.
    Ik kreeg helemaal geen updates meer van je nieuwe berichtjes raar he ben toch je volger..

    Fijne dag nog..
    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat ziet dat er gaaf uit zeg! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten