trendy tas

Zo langzaam aan ben ik dus begonnen aan de stoffenstapel in mijn kast. Het is een hele klus om die te laten slinken.
Kijken of dat ooit gaat lukken. 
Van restanten Ikea gordijnstof heb ik afgelopen week een boodschappentas gemaakt.
Eén met korte en brede hengsels... die je makkelijk beet kunt houden en die je ook zonder al te veel gevaar aan je stuur kunt hangen. (dat wil ik nl. altijd. Ik neem meestal twee volle fietstassen en een tas gevuld aan het stuur mee).


De stof is gevoerd met de zwarte `tegen` stof.. allebei stevige katoen. Kan wel tegen een stootje dus.


En oranje is nu weer helemaal `in`.  Zo ben ik ook nog eens eigentijds met deze oude lappen. :-)

Reacties

  1. Heel leuk, vooral de kant met dat lieve vogeltje! Ik heb van deze stof een keer een kussen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die vogeltjes, erg goed geslaagd.
    En gordijnstof is vaak ook waterafstotend gemaakt zodat het lang mooi blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk, nu ga je met plezier boodschappen doen.

    gr yvonne

    ps.bedankt voor je lieve berichtje en bedankt voor het medeleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn he, die stoffenvoorraad een beetje werkwerken. en zo'n tas is altijd handig en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk he!
    Heb eens van spijkerstof gordijnen gehad voor een jongenskamer. Verkleurde op den duur. Nu een heerlijke boodschappentas, die op maat gemaakt is voor de fietstas.
    Succes met je lappen.
    H.D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n voorraad lappen, de tassen zijn erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jakkie, wat erg dat Oranje weer in is! (moet ik even kwijt, vind ik echt niet mooi) Maar wel leuke tas hoor! Fijn, als je maakt, wat je altijd al wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts