verpakking van snoeppapiertjes


Van dochter een zakje met eclair snoepjes gehad.... en die zitten in van die mooie gouden papiertjes.
Ik heb al vaker de neiging weerstaan om die papiertjes te bewaren. (kersenbonbons zitten in dat mooie rood)
Maar ja, wat moet je met snoeppapiertjes, dus gooi ik ze toch telkens weg.


Maar nu vind ik, dat ik ze wel eens kan opsparen.
En als ik dan achter mijn naaimachien zit.... en ze liggen naast me in de kast, bedenk ik dat ik ze aan elkaar zal naaien.


Wat zal ik er verder mee doen. Geen idee.

Tot ik inderhaast een paar dagen later naar boven rende om cadeaupapier te zoeken voor een klein cadeautje en die papiertjes zie liggen. Ok... naaimachien aan, genaaide snoeppapiertjes dubbel vouwen. 2 kanten stikken, cadeautje erin en de 3e kant dicht stikken... naar beneden en op de fiets en weg. Zie zo, het cadeautje zit in mijn tas.

Reacties

  1. Oh, wat vindingrijk. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens recyclen. Super idee!!
    Groetjes en geniet van de zon,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten