stoffen konijn


Dit schatje staat op mijn to-do-list..... en is nog niet klaar. Ik kwam 'm tegen bij het opruimen en vond het wel een foto waard. 
Het zit zo; Maria en ik wilden een tijdje geleden eens beginnen met allerlei stoffen beesten, gemaakt met veel fantasie en met veel soorten materialen. Overmoedig begonnen we met dit konijn.
Ik maakte het patroon, Maria tekende het gezichtje... Dat laatste is helemaal perfect, vind je niet? Zó schattig.. De oren en de kop zijn ook goed. Er moest een bol lijfje aan komen met lange slungelige armen en benen, van die soort die je in de knoop kunt leggen. Daar ging het mis. Ik heb ze er weer afgehaald, want het zag er niet uit.


Dit beest moet dus nog een keer armen en benen krijgen. Staat dus nog steeds op mijn to-do-list. En of er nog van die gekke beesten bijkomen? Je weet maar nooit.

Reacties

  1. Ik vind de combinatie van de stof met die ruitjes erg leuk! Succes met het afwerken van je to-do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet eruit alsof het gekocht is... het is dus zeker de moeite waard om af te maken... zal ik armen en benen ontwerpen die er wel bij passen? Dan mag u ze maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten