luiken voor je ramen.


Een foto vanuit Elianne's huis....Op de slaapkamer van onze kleinzoon hebben zijn ouders geen gordijnen neergehangen, maar luiken.
Daarmee wordt het aardig donker in de kinderkamer en dat is niet verkeerd- zeker niet nu de zomertijd is ingegaan.

Het ziet er gezellig uit. Tegenwoordig hebben veel slaapkamers weer kleinere ramen met aan weerszijden een stuk muur.... In de kamers met grote ramen is het niet mogelijk om zoiets te doen. Dat is wel jammer.
Maar als je "modern" woont, of misschien wel heeeeel oud, dan kan dit een leuke oplossing zijn.

Reacties

  1. jaaa erg leuk, ik dol op luiken,ik zou ze ook wel willen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Elizabeth!
    Leuk! Ik ben wel van luikjes en zo... Helaas is ons huis niet zo geschikt.
    Fijne dag!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slimme oplossing en het staat ook erg leuk.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een goed idee, zo praktisch en heel erg mooi! Zou hier niet lukken vrees ik
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verrassend luiken aan de binnenkant! Ik vind het een slim idee zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten