de groei van een galajurk

Een nieuwe galajurk...Eerst begin je met een vraagteken.... wat moet het worden?
Iets gedrapeerds in dit geval.
Nou is dat voor mij nieuw en patronen gebruik ik alleen als basis.
De rest moet "vanzelf" ontstaan. Ik vond een strak basismodel.

Dochter bedacht dat A-symetrisch wel wat voor haar was. Gedrapeerde delen verwerken is een stiel op zich...

We hebben het één en ander geprobeerd. Om een lang verhaal kort te maken, we bedachten dit:


En in het echt is het zo geworden;

                               

 Samen met een prachtige vriendin en hieronder even dichtbij.




Reacties

  1. Prachtige jurk en dochter! Leuk stel! Wat knap dat je dat zo zelf hebt ontworpen en samengesteld. Zo'n prachtige jurk zal het ook goed doen in de verhuur.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie jurken hoor , ik heb vorig jaar een gala jurk gekocht omdat ik aan een calcenter wedstrijd had meegedaan de pttt noemen ze dat en toen had ik een gala op 25 april in het Beatrix theather en dit jaar heb ik weer meegedaan en mag de jurk weer aan op 25 april whaaaaa vorig jaar zijn we 2e geworden hoop dit jaar 1ste whaaaaaa groetjes van angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Elizabeth!
    Wat is hij mooi geworden en wat heb je een prachtige dochter! Ze zal er vast heel blij mee zijn.
    Fijne dag,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jurk en wat knap dat je dat zomaar kan maken. En bovendien ook nog eens een prachtige dochter en vriend. Super!!!
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat is ie weer mooi geworden. knap hoor! en ik zou toch maar wat meer werk maken van dat verhuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! Wat knap gemaakt zeg en geweldig mooie stof uitgekozen! Je blog is erg leuk en inspirerend, ik ga je volgen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge ik kijk mijn ogen uit wat heb je die prachtig gemaakt mooie stof en de kleur is schitterend zoals ook je dochter..
    Mijn complimenten Elizabeth..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige jurk is dit geworden!!! Knap werk!!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat is heel mooi, knap dat je dat jullie dat zelf zo ontwerpen en dat je ook zo kan maken.
    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat haar idd goed, dat a-symmetrische. Heel mooi gemaakt, mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een droomprinsessenjurk!! wat knap dat je dat kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten