zomerhuisjes 3

Hier een greep uit de resultaten bij een workshop huisjes maken van foamplaat en stof.

 











Mocht je nou denken dat dit ook wel iets voor jou is, geef dan even een seintje. We hebben basissetjes gemaakt. Met een beschrijving. Je hebt daarin de huis-onderdelen, de spelden om het in elkaar te zetten, stofjes die bij elkaar passen (eventueel natuurlijk met eigen stoffen aan te vullen) paar knoopjes en zigzagband. De lijm zit er niet bij.
De setjes kosten 12,50 en zijn bij mij te bestellen. Bij versturen komen er verzendkosten bij.

.

Reacties

  1. zooo super, echt helemaal leuk, ik zou er wel 1 willen maar ja dan moet je het op sturen en dan word het toch wel te duur voor mij, misschien kan mijn man er 1 maken.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! En vooral ook dat je hem later pas in elkaar zet. Een tijd terug heb ik er ook eentje beplakt, zo leuk!! Ook dat idee van de 'koekoeksklok' is erg leuk!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elisabeth , wat zijn het mooie huisjes geworden!!
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik geef me zeker op voor een workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groetjes Henny, ik drukte weer te snel op enter....dit hoort nog bij de vorige reactie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig om al die verschillende creaties te zien! Ze zijn stuk voor stuk erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! En wat een goed idee van die basispakketjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten