sokken zoek? sokken zak

Heel, heel lang geleden verzamelde ik al ideeën in een map.

En ook toen kwam er lang niet altijd wat van om die ideeën om te zetten in daden. 
Maar soms werkte ik een idee uit en dat was wel heel fijn.
Zo heb ik -25 jaar of misschien wel langer geleden- een sokkenzak gemaakt.


Dat ding is zo'n gewoon voorwerp in mijn huishouden, dat ik nog niet eerder op het idee kwam om daar melding van te maken. 
Maar waarom niet? Ik zag indertijd het nut niet in van iets versieren (behalve kleding).... het moest vooral praktisch zijn, dus maakte ik het eenvoudig met de stof die ik voorhanden had. 

Het voorbeeld uit het tijdschrift van toen is ontzettend leuk, ik zou het nu wel namaken misschien ( en die foto voeg ik daarom hier beneden bij)


Sinds dien verdwijnen alle lossen sokken uit de was in de sokkenzak, en blijven daar tot de wederhelft er ook in zit en het paar inéén gestrengeld kan worden.

Ik vond nóg meer bladzijden met voorbeelden. Die was ik alweer vergeten... 
Je ziet dat je deze opbergzak voor meer dingen kunt gebruiken. 
Gelijk maar de foto's met de patronen erbij.





Succes met namaken.

Reacties

  1. en of ik het probleem ken... ik heb er zelfs een een blogje mèt foto over geschreven, zo'n anderhalf jaar geleden, alle sokken uitgezocht.... en de echte singles weggegooid... en nu... ik durf het te zeggen ... hier heb je het linkje van dat blogje:
    http://couleursetfantaisies.blogspot.com/2010/11/single-sock-syndrome.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dit is inderdaad zo'n probleem wat we allemaal kennen en wat een leuk idee zeg ik ga hem maken hoor.
    Dank je voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten