bestek ladenkastje opknappen.

Een tijdje geleden heb ik bij het grof vuil een bestek-ladekastje vandaan gehaald. Het ding zat prima in elkaar maar was wel aan een schoonmaak- en opknapbeurt toe.
Zoiets blijft bij mij meestal steken bij het idee.. en zo slipt ons huis dicht door al die onuitgewerkte "plannen".

Maar dit keer is het dus toch gelukt. Ik heb het ladekastje gepimpt en ik heb het eenvoudig gehouden.
Het staat namelijk in "het atelier" en daar zijn al genoeg blikvangers.  

Maar het ziet er toch wel gezellig uit en het is een praktisch gebruiksvoorwerp.


Zo als hieronder was het... Met een handige deksel bovenop en twee lades.


Zo is het nu. Leve het plakplastic.



Die ondiepe lades zijn heel handig... nu ligt al mijn garen overzichtelijk bij elkaar.
     (je kunt wel zien wat mijn favorieten kleurtjes zijn....)

Reacties

  1. Mooi zeg! Daar hou ik ook van, overzicht en kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk, al die kleurtjes.
    Ik heb daar een sorteerkoffertje van plastic voor, maar dit is een heel leuk kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een super vondst! Heel handig voor die klosjes garen en allerlei andere kleine benodigdheden. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan ! als je oude spullen pakt/overneemt, moet je oppassen voor
    boktor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten