oude ladder als pergola

In ons vorige huis hadden we een soort prieeltje gemaakt.. Het was een heerlijk hoekje. Beetje rommelig maar leuk.
Mijn man had een oude ladder op "palen" gezet, zo ontstond er een soort pergola.
Die ladder was oud en mooi... ik had 'm nog liever ergens in huis gehad, maar daarvoor was geen ruimte.


Met de verhuizing een tijdje geleden naar een heel ander deel van het land, kwam er de nodige drukte los.
Er moest zoveel gebeuren en daardoor waren we niet in de gelegenheid om die ladder af te takelen en mee te nemen. 
Iets waar ik nog wel een beetje spijt van heb natuurlijk.



Hierbij wat foto's om jullie een idee te geven waar die oude ladder, die je misschien nog ergens in de schuur hebt staan, goed voor gebruikt kan worden.

We zijn nu weer opnieuw een tuin aan het opbouwen... en soms verlang ik wel eens naar dat plekje... want het was toch wel leuk daar.

Reacties

  1. Wat is dit gezellig en wat een mooie tuin....ik hou ven die sfeervolle hoekjes....

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een leuk idee, dat ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten