klei


In een dagactiviteitencentrum kwam ik deze "vondst" tegen.
Een kleischaal van klei-reepjes. 


Vooral de kleuren doen het 'm, vind ik, maar ik heb geen idee hoe dat is gedaan. Ik kan ook geen uitleg vragen.


Wel zag ik hoe het gemaakt was, want er stond nog een vorm met daarin een vers gedroogde (of gebakken?) klei-schaal erin. Leuk idee... Zou je ook met brooddeeg kunnen doen(?)


En dit varken dan? Vind je het niet schattig?  Ik wel en ik vraag me dan af; hoe hebben ze dát nou weer gedaan?


Er lagen ook nog een paar poppetjes, origineel te zijn!


Tja het is daar wel lui-lekker-land. Zoveel mogelijkheden!

Reacties

  1. het lijken echt pasta reepjes, misschen over een vorm gelegd en laten drogen/bakken?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten