boekenkast van school

Voor mijn atelierruimte op zolder zocht ik een kast.
Hij moest passen onder het schuine dak.
Eens even rond gekeken op internet.


Daar kwam ik schoolkasten tegen..... Ergens niet zo heel wijd weg.
Na wat heen en weer gemail en gebel. Waren we het eens over de prijs; gratis afhalen.
We mochten meenemen wat we wilden, ze waren al lang blij dat ze ze kwijt konden.
Dus togen wij in een geleende auto daarheen en vonden daar onze kasten.
Er waren er nog een paar... vuil, gestapeld en zwaar..


We hoefden er niet eens wieltjes voor te kopen, die zaten er al onder!
Ik rijd ze zo aan de kant als ik erachter "in het hol" moet zijn.
De labels zaten er hier en daar nog op, zie boven... (die laat ik zitten) Ze moesten gedeeltelijk uit elkaar en boven weer in elkaar.. We hebben ons een breuk gesjouwd, maar het ging goed. Daarna schoonmaken en vullen met al mijn zooi.. Het past perfect voor dat stukje muur. Ik  ben enthousiast. 

Reacties

  1. Wow, wat ziet dat er goed uit. Dat wil iedere quiltster wel. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch als je een eigen ruimte voor jezelf hebt.
    Ik ben nu al twee weken aan mijn ruimte aan het werken, maar het einde is bijna in zicht! Je sjouwt je eigen een breuk om alles verplaatst te krijgen!!!
    Lieve groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk je eigen plekje. Ik moet dan altijd denken aan die reclame over 'mijn eigen naaikamer'(in de meterkast!!! Heel veel opberg plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.... daar “benijd” ik jou dus weer om! Heerlijk zo een eigen plekje! Maar jij zult dat al die jaren misschien ook niet hebben gehad met zo een grote kinderschare thuis!

    PS Ik zie dat jij ook “HET KOMPLETE HANDWERKEN hebt! Heb ik van mijn moeder geerfd....

    Iedere keer iets nieuws verzinnen valt ook niet mee hoor, hoop dat ik het vol blijf houden. Voor vandaag staat er iets bijzonders op het MENU.... Kan ik er vanmiddag pas opzetten. Fijne dag!

    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè, een ruimte waar je je eigen spullen kunt stallen (en kunt laten liggen) Ik ga je volgen.
    Ik zie zoveel leuke dingen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, een ruimte waar je je eigen spullen kunt stallen (en kunt laten liggen) Ik ga je volgen.
    Ik zie zoveel leuke dingen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemachtig wat een geweldige kasten zeg...je moet er wat voor over hebben maar dan heb je er wel wat voor.
    Vind ze heel erg handig en veel ruimte wat zal je er een schik van hebben en al helemaal voor de prijs.

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker op dreef! Ik vind het een geweldig project, dat atelier van jou en om zo aan opbergruimte te komen is natuurlijk helemaal het einde!
    Je moet er wat voor over hebben maar geloof me, je krijgt hier oneindig veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh....wat een luxe een eigen kamer! Mooi geworden hóór!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken dat gewinkel met kasten buro's en kijken wat je met spullen die je in huis kunt "bouwen"!
    Leuk dat je zoiets op de kop hebt kunnen tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig voor je om een eigen hobbyruimte te hebben.
    Dat geeft je vast veel inspiratie.
    Groeten Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten