atelier/ workshopruimte.



Mijn "eigenste" plek is wel zo'n beetje klaar. Ik heb er veel plezier in om er te werken. 



 Een opgeruimde plek om te knutselen of naaien is de droom van vele creatievelingen. En ik ben er dan ook best blij mee dat ik dat nu heb.
Maar voor alles is een tijd onder de zon. Ons huis was ooit overvol, met kinderen en kindertjes, box, kinderstoelen, weekend-tassen, speelgoed en vooral veel wasgoed 

Ter bemoediging nog een foto van de woonkamer in die tijd overdag. (ik was met de was bezig en de lego lag door de kamer.)


Veel van jullie zitten er midden in. Met elk kind dat de deur uitgaat (heerlijk; beetje meer ruimte) voel je gelijk hoe waardevol het was om dat kind om je heen te hebben.
 (meestal is dat zo, niet voor iedereen voelt dat hetzelfde, denk ik)



Nu zitten de beren dus uitgerust op de grond.. ze doen geen dienst meer.


Deze extra grote tafel heeft al heel wat meegemaakt.. 
Nu is hij bij ons werktafel geworden. Hij heeft wieltjes gekregen. Ik kan 'm zo anders neerzetten. (voor als de vloer gebruikt moet worden voor logerende kinderen op een luchtbed.) Bovendien kan de tafel aan twee kanten groter worden gemaakt. Ideaal dus.


De oude zwarte lamp kocht ik via marktplaats. Ik ben gek op dit soort lampen. Ik vind ze erg handig.


En deze kast is mijn lappenkast.. Ik moet 'm nog delen met mijn dochter die niet alles in haar studentenkamer kwijt kon. Maar de meeste ruimte is van mij.

Nu komt de grote uitdaging..   de lappen uit de kast opmaken.
Als het zomer is, gaat de deur naar het dakterras open en zet ik daar een lekkere stoel neer.. Ik zie het al helemaal voor me.


Reacties

  1. Wat ziet dat er super uit! Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Elizabeth!
    Wat een lekker werkplekje heb je! Ziet er goed uit. Ja, die foto met speelgoed, was op de grond/tafel komt me bekend voor... Bij jou zal het wel helemaal een hoop werk zijn geweest! Respect hoor! Denk dat het inderdaad fijn is om meer ruimte en plek te krijgen, maar ook wel weer heel erg wennen, al de kinderen de deur uit. Mijn dochter is vandaag ziek thuis, ga haar eens lekker verwennen!

    Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n werkplek. Ik ben niet zo creatief, maar heb genoeg 'troepjes' waar ik nu eigenlijk geen plek voor heb. Maar de kids mogen nog lang bij mams blijven hoor....dan voorlopig maar geen eigen plek...hihi....
    Groetjes en fijne dag,
    Marin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een geweldige ruimte gekregen! Heerlijk he, zo'n plekje waar je je gang kan gaan. Daar zul je beslist heel veel plezierige uurtjes beleven. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de naaimachine op tafel staan en heb nog een leuke tip voor je om de lappen uit de kast op te maken! Kijk maar eens op mijn blog, het berichtje van gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elizabeth
    Ik heb vanmiddag je hele blog doorgelezen. Wat ben je creatief zeg en ook op een manier die mij erg aanspreekt. Ik ben vaak op dezelfde manier bezig. Dus het was erg herkenbaar. Heb vroeger ook veel mwet Trichem gewerkt maar doe er ook niets meer mee. Eigenlijk jammer. Misschien komt het nog eens te voorschijn :)) Ik ga je vanaf nu volgen en laat me inspireren door je.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik zit er midden in en ik ken die troep,net opgeruimd en hoppa weer een troep, en ja ik weet dat het een keer over gaat,dus ik probeer ook echt te genieten van ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne lichte ruimte heb je nu!
    Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Elizabeth,

    ik ben net je 100ste volger geworden en heb je blog door gekeken. het ziet er allemaal zo leuk en apart uit wat je laat zien.


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf!! Vergeet ook de waterkoker, theekopjes en theezakjes niet. Dan kan je een hele dag boven blijven! :) Het lijkt wel uit een tijdschrift. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke ruimte heb je gecreëerd! Veel licht en ruimte, ziet er heerlijk uit. Geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten