kippenhok; deur wordt atelier memobord

De deur van het kippenhok is nu memobord in mijn atelierruimte.


Want ja. Mijn man hield kippen. Een poosje. Maar het duurde niet zo lang. Want het ging toch niet zo goed, ondanks onze goede zorgen voor die beesten. 
Het was wel heel gezellig. 
Onze buurmeisjes belden regelmatig aan en kwamen eieren halen. Dat hadden ze hun moeder ook zien doen. En nu deden de dames van 5 het ook spontaan als ze zin hadden in een eitje. 4 eieren voor allemaal één. Hadden ze precies genoeg handen voor.


Toch moesten ze weg...andere buren hadden er last van, 
dus hebben we onze kippen weggebracht naar het platteland. 
Een boerderij is heel wat beter voor die kippendames 


 Dan zit je wel met een leeg hok...
De loop-ren hebben we weggehaald, dat wordt nu weer tuin. En het grote hok.... dat gaan we nog weer anders gebruiken. 

Dan zit je dus met een deur die over is. Te  mooi om weg te gooien. Uiteindelijk weet ik er wel raad mee. En nu staat ie te pronken als een soort "prikbord voor algemene zaken" in mijn splinternieuwe werkruimte.

Reacties

  1. Jammer dat ze weg moesten!

    Maar op deze manier word de deur in ieder geval nog gebruikt!

    Goed idee, en het staat ook nog eens leuk!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel jammer dat de kippen weg moesten, maar wel begrijpelijk. En die deur die krijgt nu een ereplaatsje. Een mooie herinnering aan de kippetjes. Perfecte oplossing. Leuk bedacht!Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat sneu dat de kippetjes weg moesten....mijn buurtjes hebben ook kippen en ik vind juist dat getokkel zo gezellig.
    Maar een troost je heb er een mooie deur aan over gehouden die nu heel gezellig staat met de spulletjes er op..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten