JARIG

Vandaag ben ik jarig! 55 jaar is toch wel bijzonder.
Mijn familie heeft me bedacht met mooie kadoos. Echt heel gezellig allemaal.
Eén kado kan ik hier wel laten zien... dat ben ik namelijk zelf.
Maar dan getekend door onze Anne Lies.


Even een verklaring.... dat scheve lachje, als iemand zich afvraagt hoe dat komt;   
Als kleuter speelde ik op de stoep voor de flat waar ik woonde.. Ik ben daar toen gevallen met mijn wang op leeg conservenblikje wat daar slingerde en sneed me aan de rand..ik weet nog de paniek die uitbrak. Gelukkig zat de dokter op de hoek en was het gauw behandeld. Maar daardoor is mijn "lach"spier doorgesneden... en ja, dan werkt die dus ook niet meer.. Ik merk er niets van en het is nu- zullen we maar zeggen- mijn handelsmerk.

Ik ben blij met deze tekening; echt leuk om jezelf te krijgen!

Reacties

  1. Mooie tekening! Je dochter heeft dat knap gedaan!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo... die lijkt heel goed!
    Leuk dat je dat uitgelegd hebt, dat lachje. Maar ik vind het juist karakteristiek staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 55e verjaardag! Wat een prachtig kado van je dochter. Heel bijzonder. Ik wens je een hele feestelijke dag vandaag, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat kan je dochter mooi tekenen zeg, echt prachtig, en van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Een hele fijne verjaardag en wat een mooie tekening!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag! Maak er een mooie dag van!

    En eerlijk? Nooit gedacht dat er een verhaal achter zat... het is me ook nooit écht opgevallen van uw lach... Het hoort gewoon bij u, ik vind het juist mooi!
    Net als de tekening! Knap gedaan!!

    Groetjes van Rinette (en natuurlijk ook van Henk, Elise en Mila!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap werk van je dochter!Is toch apart zo, ieder mens is uniek!!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een mooie gezellige dag hebt!

    Geniet er maar lekker van!

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.....en wat een prachtig cadeau uit eigen hand van je dochter.....prachtig!!!
    Een hele mooie dag hoor..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Gefeliciteerd! En wat een prachtige tekening! Fijne dag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd. morgen mag ik mijn verjaardag vieren.
    Je dochter heeft je mooi vastgelegd.
    fijne dag nog,
    groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd. Mooi getekend en zo'n lachje heeft ook wel weer iets aparts. Gelukkig heb je er geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd...en wat een prachtig kado!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dit is een prachtig kado zeg!
    Een bijzonder kado van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha, leeftijdsgenoot. :-) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heerlijk he, zulke Kunstzinnige dochters.
    Ze heeft wel een prachtig kado voor je bedacht. Subliem getekend!!Een fijn, creatief en zonnig jaar gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten