Hiep Hoera. Ik blog een jaar

Elianne 1 jaar oud
Ik had Hiep Hiep Hoera op haar trui geborduurd voor die dag.

Met weemoed denk ik wel eens aan alle creativiteit die verloren is gegaan in de loop van de jaren. Ik merk dat andere vrouwen daar ook last van hebben.
Er is zoveel moois al verdwenen. Wat dat betreft is het een uniek iets dat we met alle mensen op de wereld kunnen genieten van elkaars ideeën. Leve de blogs.
En hiep hiep Hoera... deze blog bestaat precies een jaar.
Dat is toch wel heel leuk. 
Met dank aan al die vrouwen die mij de mogelijkheid hebben gegeven om hun mooie dingen te laten zien.
En dank aan alle of jullie nou trouw mijn blog bekijken of dat je éénmalig voorbij komt.. Dat houd me uiteindelijk gaande, want als je niemand hebt om leuke dingen mee te delen, dan is er toch ook niet zoveel aan nietwaar?


DUS BEDANKT VOOR DIT SPANNENDE JAAR!

Reacties

  1. Een blogfeestje, wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat we nog lang je berichtjes mogen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een felicitatie waard. Je maakt echt erg mooie dingen daar kan ik nog veel van leren, dus ga vooral door. War een pracht foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, nou je hebt in de 80 volgers en je doet het nog maar 1 jaar?knap hoor, ik doe het al veel langer heb heel wat minder volgers, maar dat vind ik helemaal niet erg, ik vind het gewoon leuk om te bloggen voor mij zelf.
    ik hoop ook dat we nog veel blogjes van je kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blogfeestje.....op naar je volgende jaar.
    Waar ik zeker vaak een kijkje kom nemen hoor..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Op naar nog meer jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je jarige blog!!!
    Inderdaad heerlijk dat we van elkaars creativiteit kunnen genieten!
    Fijn weekend,
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Op naar een leuk, creatief tweede jaar!
    En Ernie en Bert zijn nog steeds helemaal HOT!!!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten