emaillen emmer weer gevuld.


Verleidelijke plantjes bij de Aldi. Ik heb alle soorten meegenomen. Zonder enig idee wat ik ermee moet.
Want zoveel plaats voor planten heb ik niet. Ik heb nl. geen vensterbanken.


Ineens valt mijn oog op de emaille emmer die leeg staat te wezen voor het raam. Boven de verwarming wel te verstaan..
Maar.... als ik nou eens een schaal in de emmer hang. En daarin de plantenpotjes zet, totdat ik ze met aarde en al erin kan zetten.... Dus probeer ik het uit. Een plastic deksel voor de magnetron past precies. En er zitten gaatjes in. zodat het water er niet in blijft hangen. Dan de plantjes erin. 


Een dag later bedenk ik dat die gaten tussen de potjes niet zo leuk zijn, maar er staat een emaillen emmer met denappels naast. Dus kan ik die gaten best opvullen. Voorlopig is dit een goede oplossing.

Reacties

  1. Dat ziet er erg leuk uit! Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar een emmer al niet goed voor is en vooral zo’n mooie emaille! Staat toch hartstikke gezellig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik "hoor"je denken. Leuk bedacht. Gezellig. Ik heb de zeeproosjes gekocht bij Action en rechtop aan een lint geregen, samen met een kraal. Ik wilde je mailen, maar had geen mailadres, dus doe ik het even zo. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten