agenda voor 2012


Mijn nieuwe agenda kost 2.99 euro. En heb 'm verpakt in een extra "reversible" jasje (voor het geval er koffie overheen gaat; zoiets gaat gebeuren, ben ik bang)
En zo is ie dus nu......


Hier nog een plaatje van het materiaal. De rand borduursel ooit gemaakt in een ver verleden... doe ik er eindelijk iets mee.


Het rozenpatroon is een oude lap van een 2e hands dekbedovertrek ooit een keer bij de kringloop gekocht... heb er al eens een jurk van gemaakt, maar heb nog wel een lap over.
Ik ben gek op kringloop-dekbedovertrekken, om iets van te maken of zó op je bed te leggen.




Even doorpitten... heerlijk om te doen als je op kleine kindertjes aan het passen bent.

En voor volgend jaar heb ik al een nieuw agenda idee.......

Reacties

  1. Mooi hoesje voor je agenda. Ik ga het zeker ook maken. Het geeft toch een persoonlijke toets!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en kan die volgend jaar niet weer om de andere of komt er dan weer een ander mooi hoesje omdat de andere smoezelig wordt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opschrijven dan, anders ben je het tegen die tijd vergeten...
    Leuke hoesjes, iets dergelijks maakte ik voor de schoolagenda's voor de kinderen, toen ze dat nog leuk vonden.
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn vorige bericht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik wou het zelfe als Jolanda, opschrijven! leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten