glaswerk op de spiegel

Vanochtend had ik eindelijk weer eens gelegenheid om wat te veranderen in de kamer... dus spullen weg en andere dingen ervoor in de plaats...

Ik heb een oud idee tevoorschijn gehaald.
Ongeveer 20 jaar geleden had ik een oude badkamerspiegel met een plastic lijst eromheen. Die legde ik rond deze tijd op de salontafel..(toen nog een plavuizentafel) Daarop schikte ik mooi glaswerk. Zag er gaaf uit.


Nu had ik een tijdje geleden een spiegel gevonden bij het grof vuil in een houten lijst waar het weer in zat.
Een beetje wrikken, lijst eraf en de spiegel helemaal gaaf; mét geslepen rand.(Het hout kon meteen weer bij het grof vuil!)
Ik heb weer eens wat glaswerk opgezocht. Simpel en mooi.



Ik geniet ervan om af en toe weer eens totaal iets anders op tafel te hebben. Wij zijn niet van die mensen die elke week bloemen op tafel hebben, daar komt gewoon niet van. Maar zo kan het er ook gezellig uit zien.


Gelijk maar even een boekenkast-vak gewisseld. Hier het oude servies van mijn moeder samen met een antieke waaier. Blij!

Reacties

  1. Creatief zijn heet dat, erg mooi die eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het is erg mooi geworden al dat glaswerk,gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elizabeth, wat een leuk effect heeft je spiegel op deze manier. Het heeft echt iets feestelijks! En wat mijn bovenste hartje betreft, het twijgen hartje is van het tuincentrum en het stoffen hartje is zelf gemaakt. Ik vond het wel wat hebben om ze samen te voegen.
    Een hele fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts