sneeuw papier kristallen

Vorig jaar lag er al sneeuw... kun je je dat nu voorstellen? 
Nee toch? Ik hoop ook wel een beetje dat het dit jaar
niet al te winters wordt, want ik heb net werk buiten mijn woonplaats en moet dus elke dag ruim een half uur rijden naar mijn werk. (erg egoïstisch)
Dus hoe mooi sneeuw ook is... liever even nog niet.

Wat we wel weer gaan doen, is sneeuwkristallen knippen. 
Dat hebben we veelvuldig gedaan vorig jaar. En het grappige is dat ieder een eigen manier van kristallen maken heeft.. Ik heb het vroeger al vaker gedaan, zag ik terug op foto's, maar afgelopen jaar heb ik het hele raam volgeplakt.
Daarna begonnen Anne Lies en Elianne ook. Verschillende stijlen dus. Leuk is dat


Deze foto's zijn niet van mijn huis, maar ik heb wel geholpen de kristallen te knippen. Samen met dochter en kleindochters.


Reacties

  1. Mooi en gezellig je raam zo versieren met sneeuwkristallen.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg gezellig uit!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gezellig uit je sneeuwvlokjes, maar van mij mag de sneeuw ook nog een tijdje weg blijven, de stookkosten he...en inderdaad, als je moet werken en eerst door de sneeuw moet baggeren hoe mooi ik het ook vind....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten