kerststukje met gebrek aan materiaal

Soms heb je van die momenten dat je hoofd niet naar inkopen staat.. Of je wilt iets maken en je hebt geen materiaal, en de winkels zijn al dicht.
Dat had ik zo rond een vorige kerst.....
Ik houd er sowieso niet van om kerstspullen te kopen en doe zo lang mogelijk met wat ik heb. Maar het moet natuurlijk wel iets moois worden.
Innerlijk tegenstrijdig ben ik nu eenmaal.


Zodoende ga je dan rondstruinen in je huis naar wat je dan wél hebt... en daar kwam dit uit tevoorschijn;


Stof is veelzijdig. En zijdig is nou eenmaal stof. Dus.

Reacties

  1. Leuke conclusie aan het eind! Typisch u! Dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou.....erg mooi gedecoreerd hoor!!!!
    Heel stijlvol..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks gebrek aan materiaal heb je toch een mooi tafelstuk in elkaar geflanst. Staat fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een stijlvolle creatie geworden. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten