kerstlampjes

Zomaar een idee wat op mijn to-do-list stond.
Kerstlichtbloemetjes maken.
Nou hoeft zoiets niet persé voor kerst, maar omdat ik die lichtjes niet in huis had, moest ik wel tot kerst wachten om zo'n snoer te kopen.
Omdat ik het eerst "wel eens wilde zien" heb ik een snoertje gekocht van onder de 2 euro.
Lekker goedkoop.
En dan nog bij de wibra een rol papiergaren/touw waar we al eerder mee hebben zitten knutselen.
(zie 30-09-2011) Ik heb daarvan stukjes geknipt en uitgevouwen en die dubbel als blad (met een paar tegelijk)  om de lampjes heengebonden met kadolint. (leuk om de slierten daarvan te laten hangen)

Ziet er wel gezellig uit.. Je kunt je ook voorstellen dat je veel grotere stukken papier gebruikt en dan in allerlei kleurtjes. Is het snoer in dat geval ook nog bestendig voor buiten, dan heb je een leuke tuin versiering voor in je zomerboom.

                                       






Reacties

  1. Leuk idee, kan ook voor een feestelijke aangelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papiergaren? En dat haal je bij de wibra?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Elizabeth,
    Ziet er gezellig uit die lichtjes! Een fijne week en gezellige feestdagen!
    Groetjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten