gordijn maken van papier

In vervlogen tijden... met gebrek aan "liggende gelden" maakte ik een gordijnen valletje dat ik knipte van vloeipapier.
Het werden leuke gordijnen en ze hebben een hele tijd gehangen. Zoals van zoveel dingen die ik toen maakte, heb ik ook daarvan geen foto's gemaakt.
Digitaal bestond nog niet en je zette liever je kinderen op de foto.
't Was toch al zo'n dure liefhebberij met flitsblokjes en ontwikkelkosten...
Daar moest ik deze week aan denken toen ik bij Elianne naar binnen stapte.

Ze had ook papieren gordijntjes hangen; kijk zelf maar; 
een eigentijds idee in zuinige tijden. Want weer zijn onze "liggende gelden" schaars. 

Reacties

  1. wat een leuk idee,het staat nog leuk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit gordijntje veel mooier dan menig gordijn hier in mijn dorp. Het is een enig idee vind ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten