Surprises


Op de valreep nog even wat ideeën voor de echt radeloze onder ons..
Want een surprise verzinnen valt nou een maal niet mee.
Ik ben even gaan spitten in de oude nummers van de libelles en margrieten...
Maar natuurlijk zit er nog een aanvulling bij.





Dat zijn de "dingetjes" van Elianne... het varkentje uit haar etalages zouden niet misstaan als surprises.


 En de schoen is echt een surprise... zo'n surprise is niet zomaar klaar als je -zoals zij heeft gedaan- de schoen echt doorstikt.. Maar het zou ook eenvoudiger kunnen. (toch? Elianne?)

Reacties

  1. wat een leuke suprise zeg en die schoen ,zo he , helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schoen!! En bedankt voor de ideeën, Tristan, onze oudste moet nog een suprise maken voor school! (En hij vind het erg prettig als ik hem daarbij help!)
    Fijne week!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, die oude Libelle heb ik ook nog.
    Maar ik vier nu geen Sinterklaas meer. Oude foto's heb ik nog wel.
    Maar goed, surprises ontstaan om de persoon en het cadeau.
    Zo kreeg een dochter een keer een grote soeppan voor een
    S(O)UPERMOEDER
    HD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo super leuke schoen ik moet namelijk oo nog een suprise maken allleeen hoe moet dat of staat dat op de site want ik kan het niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas heb ik geen patroon of iets dergelijks van de schoen. Elianne heeft hem gemaakt uit de hand.
    Als je deze wilt maken, zul je zelf een tekening moeten maken.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten