bodywarmer

Tussen de kinderspullen vond ik ook nog deze bodywarmer.. Uit de mode, maar het gaat mij om het borduurwerk.


Het was een gekregen lap van dunne katoen, wat nauwelijks kreukte..(denk aan overhemdstof- daarvan zou je het met een eigentijdser model kunnen maken.)
Ik heb eerst de binnenvoering gewatteerd.. Gewoon wattine vastgezet met een cirkeltje op de voering.


De bodywarmer is veel gedragen, want hij paste qua kleur bij heel veel kleding, terwijl het helemaal niet zo'n interessant stofje is.

En dan een beetje versieren.

                                     


Kledingstuk in elkaar gezet, rits erin met knoopjes voor de sier bovenaan.. en een haakje wat de kinderstormen kan doorstaan en niet meteen knapt... het zit dus nog.
Omdat het te wijd is voor nu, wordt het niet meer gedragen, maar oversized komt binnenkort toch weer terug is mijn inschatting... wat denken jullie?

Reacties

  1. Juist heel leuke en origineel. En omdat ik je blog Great vind ontvang je een Blog Award ( zie mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk en creatief bedacht. Ja alles komt een keer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dingen die je zelf maakt, die blijven in, alleen al omdat je er al je energie en liefde hebt ingestoken. En straks maakt je leuke retro bodywarmer om zijn beurt jou weer lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten