herfstslinger

Aan de hand van een idee gevonden op internet zijn we aan de gang gegaan... we hebben een herfstslinger op de inloopochtend gemaakt.   
Dat is LEUK om te doen.



Eigenlijk is alles voor handen als je buiten loopt.. 

Men neme een fikse wandeling, gewoon in je eigen omgeving... en dan kijk je voornamelijk naar de grond. Af en toe moet je bukken. (tenzij je de blaadjes van de bomen plukt.) Neem wat voor je voeten komt (niet alles natuurlijk; er zijn nou eenmaal mensen die niet netjes hun hond uitlaten)
         


                      
Ga met die rijke buit naar huis en zoek een knipmes, een stuk touw en een naald met een groot oog. Neem een dienblad op schoot of ga aan tafel zitten. En dan kan de pret beginnen. 
"kraaltjes rijgen" maar dan anders.
Mocht je nou nog iets hebben liggen wat er tussen past; potpouri dingetjes of gedroogde pepers dan is dat natuurlijk te gebruiken.
             
                      


Het resultaat is prachtig en ik denk dat je er van zult genieten.

Reacties

  1. Heel erg mooi en zo eenvoudig, kost niks, wat wil je nog meer. Ik ga aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooo die is leuk, die ga ik ook maken met de kids, die onthou ik.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, deze slingers! Ik had een heel andere in gedachten en die heb ik ook maar gemaakt (zie mijn blog). Toch bedankt voor de foto's over de mail. Ik heb in mijn blog naar deze blog verwezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten