doedelen






Reacties

  1. Hallo mevr. de Kievit,

    Tip: de stiften waarmee u op cd's kunt schrijven, die vlekken niet als u er weer met gewone stiften over heen kleurt!
    Tot maandag! groetjes Jeanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Pitt artist pen van Faber Castell of de Micron Pigma pennen van Sakura zijn hier heel geschikt voor. Ze vlekken niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik niet met andere werkjes in de weer ben mag ik ook heel graag tekenen. Ik gebruik voor de lijntjes Oostindische inkt van Talens en een tekenpennetje, en verder heb ik tekeninkt in diverse kleuren (ook van Talens. zodra het is opgedroogd kun je er rustig met een natte penseel overheen gaan zonder dat het vlekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi, maar tips kan ik je niet geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de stiften en fijnschrijvers van Bruijnzeel super! te koop bij Bruna en V&D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elizabeth, ik gebruik de fineliners van AH - je mag ze wel proberen ... het zijn 10 kleuren, ik weet niet of er meer kleuren bestaan - ze tekenen mooi smal
    Groetjes van Lida van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten