schriften versieren

Afgelopen donderdag hebben we weer ons best gedaan. (behalve de foto's, die zijn niet zo mooi... ik heb daar slecht licht en ik zit te tobben met leesbril op, leesbril af)


We hebben schriften beplakt, dat was voor iedereen te doen en ook nog leuk.
Er waren allerlei soorten papier en strookjes en versieringen waardoor iedereen wel iets kon bedenken.
Hierbij dus die foto's van enkele resultaten; ik hoop dat jullie toch een indruk krijgen van al het moois.






Het is eenvoudig om te doen. Je kunt er allerlei materiaal voor gebruiken... niet alleen papier maar ook stof.
Efin, de meesten van jullie zijn zéér onderlegd in het scrappen... ik hoef jullie niets te vertellen. Maar als je nog nooit zoiets gedaan hebt; dit kun je dan ook! En het kost "niks".
Leuk om voor iemand een persoonlijk schrift te versieren en te geven als kado.

Reacties

  1. Echt leuk! Ik verzamel schriften, als ik een leuke zie kan het niet laten om hem te kopen. Maar zo wordt het nog specialer. Dank je wel voor het leuke idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en de boodschap komt goed over. De eerste foto's zijn duidelijker dan de laatsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf ook niet zo'n fotograaf hoor en vind jouw foto's prima. Wat een mooie schriften zeg! Ik weet werkelijk niet welke ik het mooist vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja harstikke leuk!! Het ziet er goed uit zeg! jammer inderdaad van de foto's, maar het ideeën gaat naar mijn inspiratiemapje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is mooi geworden en wat heb je een leuk blog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten