kartonnen ladenkastje beplakken met stof

Oude papieren ladenkastjes zijn een poos in de mode geweest.. je kunt er natuurlijk best iets leuks van maken, als je ze beplakt met stof. Hier een klein ladenkastje dat op mijn naaitafel stond.
Ik heb de gaatjes die in de voorkant zaten gewoon weg geplakt met stof en daar een bolle knoop op gezet om dat laatje open te krijgen.


Opbergen is een kunst. Ik krijg geen orde op zaken.
Nu heb ik een werkhoek vol met spullen die ook nog eens op de grond staan.
Remedie is veel meer maken en dan gebruiken. Bijv. lappen verwerken tot kleding en/of spullen.
Dan hangen ze in de kast en liggen ze niet meer als lap op de stapel.
Hoe komt het toch dat ik dát zo weinig doe....

Reacties

  1. Wees gerust, je bent niet de enige!
    Mooi doosje!
    Groeten en een fijne week,
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken je probleem, ik heb ook veel materialen om me heen verzameld. Probeer er regelmatig orde in te scheppen.
    Het doosje is leuk geworden.
    Mijn vlindertjes heb ik gemaakt van een stukje katoenen stof en daarna beschilderd met acryl verf. Fijne week Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee waar ken ik dat van... mooi ladenkastje, handig kan je een hoop prulletjes in kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk doosje is dat geworden, ik hou er ook van,is erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Schattig doosje is het geworden! :) Handig voor de de kleine prullen
    Tju Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten