lantaarn maken


Het wordt weer "lantaarn tijd". 
Pas geleden vond ik een oude foto.  Ik heb er nog eens het knutselboek bij gezocht waaruit ik het lantaarn idee heb gehaald.. De lantaarn is opgebouwd met vloeipapier.. Alleen dat geluid/geritsel al om ermee te werken, vind ik heerlijk.)



Een beschrijving is handig, maar de meesten van ons weten toch redelijk een standaard lantaarn te voorschijn te toveren. En dan is dit niet zo moeilijk, denk ik.


En hier is dan uiteindelijk het resultaat van de gemaakte lantaarn die  onze dochter jaren geleden droeg. Ze is inmiddels volwassen en getrouwd maar ik denk dat ze nog met plezier aan die avond terugdenkt.


Reacties

  1. Echt leuk ... die herinnering. Het is wel een leuk ding hoor, die lantaarn. Nog steeds zou ik hem willen maken denk ik. Of neerzetten, met een kaarsje erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht, daar stal je de show mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto van zoveel jaar geleden een leuke herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk lantaarntje, ik weet nog dat we die maakten... he ik zie je tag niet waar je het over had bij mij. Bedankt voor je lieve berichtje, inderdaad, zo wonderlijk zo'n klein mensje....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das echt leuk zeg! Wat een gezellige herinnering!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten