werken met kippengaas


Vandaag kreeg ik deze prachtige foto's toegestuurd. Ik ben er heel enthousiast over, omdat ik de mandjes die hierop staan al eens in handen heb gehad en spijt had, dat ik er geen foto's van had.
Maar nu heb ik van de maakster van die mandjes van toen, alsnog verse foto's van verse kunstwerkjes gehad.



De harten zijn gevuld met hortensia 's
Het gaas is geknipt in een hartvorm. Daarna worden de voor- en achterkant aan elkaar "genaaid"
met touw en voor het helemaal sluit; gevuld met hortensia's of iets anders.
Zoals je ziet op de bovenste foto, is er ook nog een variant waar een smalle zijstrook in zit.


Ook deze mandjes hebben een zijstrook. In het stro zit het potje verstopt. Als je goed kijkt, zie je dat het koffertjes zijn; er zitten ook hengsels aan.


Jeanita! Hartelijk dank.


Reacties

  1. Oh, deze zijn echt leuk, daar wil ik proberen zelf werk van te maken...kan de hele winter staan met zo'n klimop erin. Ook het hart vind ik leuk, terwijl ik echt niet zo'n hartjesfan ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo mijn eigen werk terug te zien, als ik nog eens iets heb stuur ik wel weer foto's groetjes Jeanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, heel decoratief!
    Ik wil je even laten weten dat je door mij bent getagd!
    Meer info vind je op mijn blog.
    Het zou leuk zijn als je mee wilt doen.
    Groetjes, Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk !!!!
    kwam zomaar even aanwippen op je blog ik ben gelijk fan van je !!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt superleuk vooral dat hartje met hortenscia erin die ga ik proberen te maken leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten