schuin dak?


Sommige kinderen/jongeren dromen van een eigen kamer of huisje. Dan wordt er bedacht wat ze willen als ze zelf mogen inrichten.
Zo was het ook met Elianne als tiener.... als ze een eigen huis zou krijgen, nou dan wist ze het wel.



Maar als tiener nog thuiswonend, bedacht ze... .wat doe ik met een kamer die een schuin dak heeft.
En daarbij maakte ze het maar gelijk aanschouwelijk voor haar moeder... ; zoiets ging het worden.


Als platte kaart heb ik het bewaard. Ik liet het haar zien pas geleden na zoveel jaar. 
Ze wist het niet meer. 
Het zou goed uitvoerbaar zijn nietwaar? Met de kussentjes, stofjes, kaarsen en lampjes die je tegenwoordig overal kunt kopen.

Misschien een idee voor één van jullie?

Reacties

  1. wat leuk en wat heb jij toch veel bewaard! Maar ja me zo'n stel heb je natuurlijk ook veel om te bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zeker dat je het bewaard hebt. Misschien is ze nu wel dol op architectuur?

    Ik vind het een leuk idee hoor! Iets andere kleurtjes misschien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten