recycle roos

Je hoeft maar om je heen te kijken en je hebt weer iets moois te pakken. 
Ik ben een beetje aan het expirimenteren met verpakkingen. Ik zie op internet mooie dingen voorbij komen die mijn fantasie prikkelen.


Dus ga ik ook aan de gang.. Op ongelegen momenten, want wanneer je een pak koffie leeg schud ben je meestel aan het koffie zetten. Bij mij moet er dan even iets tussendoor. Want laten we wel wezen; zo'n binnenkant van een koffiepak is toch mooi!. Ik ga ze sparen want je kunt dat materiaal heel mooi vlechten. Zal ik nog wel eens laten zien. 
                                                                                  
Maar als je dat lege pak wilt houden dan moet het wel even schoon. Ok. dacht ik, dan ga ik het binnenstebuiten draaien.


Maar dat valt niet  mee. En toen ontstond er dit! Ik vond het schattig. Een mooie roos van een koffieverpakking.                                                        
Grappig toch!

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten