papierbloemen van oude boeken maken

En dan nu de beloofde papierbloemen van Elianne.


"Kijk eens, mam?"  Zo komt Elianne langs.. en haalt uit haar tas deze bloemen. Ze heeft weer wat uitgeprobeerd. Wat een leuk resultaat. 
Eerst boeken gehaald bij een  kringloopwinkel - dan blijkt dat niet alle boeken geschikt zijn. Ze moeten wel aan elkaar blijven zitten bij de rug.




En je hebt er een grotere snijmachine voor nodig en die heb ik niet. Ik kan het dus niet namaken, maar ik krijg vast wel eens een bloemetje van mijn dochter. Het zou kunnen dat je het ook gewoon kunt knippen natuurlijk, maar ik vraag me af of ik het zo goed krijg.







Ze zijn heel schattig, vind ik.
Wat vinden jullie hiervan?

Reacties

  1. ontzettend leuk, heel apart!Ja ik kan me voorstellen dat je daar een grote snijmachine voornodig hebt, jammer ik had het graag na gemaakt.
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog! Je hebt gelijk het is een fantastische meid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo je oude boeken te recyclen! Ik vind ze heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk idee. Dit had ik nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Che belli Elizabeth! A wonderful idea! Ciaooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ciao
    Thank you for your visit.
    These paperflowers are beautiful, I try to get them. Thanks for the idea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten