goedkope envelop


De scholen beginnen weer en onze jongste dochter heeft haar zaakjes goed voor elkaar... ze heeft haar boeken overal en nergens besteld. Elke dag vallen er dus enveloppen op de mat met een vers of tweedehands boek. Ze komen in heuse boekendoosjes of een bubbeltjes envelop. Maar vandaag was het wel een heel leuk pakketje... Een krant en dan de afbeelding speciaal uitgezocht om het ook nog eens leuker te maken.
Wat een verrassing.(Er zat een dubbele laag krant  om.) 
Maar ja.. een boek valt natuurlijk wel een eindje naar beneden 
en dus moet de verzender rekening houden met de dreun.                         (trouwens ook met verzenden zelf zal het niet altijd 
zachtzinnig toegaan.) Het hoekje was gescheurd door de plof. 
Maar het idee is natuurlijk super. Als je de hoekjes af plakt, dan is het al minder kwetsbaar.


Ik wilde voor het uitpakken eerst een foto maken en stoof naar  mijn fototoestel. " Dan kan iedereen mijn adres zien!" opperde mijn dochter. Nou dat hoeft natuurlijk niet..even geblurred.

Reacties

  1. Vroeger gebruikte ik altijd oude posters voor dergelijk werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik gebruik ook vaak gerecycled papier voor enveoppen, maar verstevig de boel wel. Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elizabeth. Wat een leuk berichtje heb je op mijn blog achter gelaten, jou blog ziet er prachtig uit, ik heb even naar jou tas gekeken hij is Super leuk. groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee. Net als vele andere dingen op je site trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elizabeth,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Omdat ik geen mailadres van je vind, doe ik het maar even zo. Nee, ha ha, ik stuurde jouw dochter geen post, maar je zou het bijna denken naar aanleiding van mijn blogbericht afgelopen zondag. Bij "Deze is ook leuk!" ben ik gastblogger in september, vandaar die post op mijn eigen blog met een envelop. De links had ik op beide blogs vorige week al klaargezet om op zondagochtend vroeg te posten, maar wel grappig te zien dat jij een soortgelijke post op je blog zette.
    Ik hoop dat je dochter veel van dit soort leuke post heeft ontvangen.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten