krans van bloemen afval

Het wordt tijd dat we wat doen in onze tuin. We zijn eraan begonnen. Maar we zitten te tobben met zware klei en dikke wortels.. Dat valt tegen.
Natuurlijk kunnen we wel wát doen. En dus hebben we een start gemaakt met opruimen.
Mijn man heeft een hoge bos bloemen weggehaald. Van die gele zonnehoedjes die je letterlijk en figuurlijk boven je hoofd groeien. Het zijn aardige bloemen, maar het is niet onze smaak.... eruit dus.


Tja..gooi je die grotendeels uitgebloeide bloemen dan weg? Mijn man kent mij en had ze dus netjes afgeknipt. -Of ik er nog iets mee wilde-.... en dan gaat het toch kriebelen,.




Dan maar in de schuur om te kijken of ik nog een krans had van stro... Die had ik.
Lekker met een kopje koffie erbij op een zonnig plekje in de tuin maar eens wat uitproberen.



Dan komt er zoiets uit;


Toch een leuk voorstel van mijn man......


En de bloemetjes die nog bloemetje waren, mogen mee naar binnen.

Reacties

  1. wat een prachtige krans, die zal vast heel leuk opdrogen! Mijn kopje is zo groot als een klein espressokopje een cm of 6 dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doet hem toch niet helemaal de tuin uit als je er zulke mooie dingen mee kan maken? Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow so nice! Thanks for your comment :0)

    KH Karen Marie Denmark

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous idea! Beautiful result! Great suggestion for next Christmas! A hug from Italy!Ciaooooo
    ps
    Sorry for my English!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De krans is prachtig geworden, eerst heb je van de bloemenpracht kunnen genieten en nu van de krans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke krans geworden groetjes jeanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie krans heb je met de hartjes van de bloemen gemaakt! En wat ontzettend ZONDE het uit je tuin te halen, bij mij is de struik ook zo hoog en super vol met bloemen, een echte eyecatcher als je aan komt rijden. De bloemblaadjes doen het ook heel goed als je ze door de Cuttlebug haalt, blijft mooi geel achter op aquarelpapier.
    Ik hoop niet dat je nu spijt krijgt dat de struik de tuin uit is .....
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elizabeth,
    Dank je wel voor je mailtje naar aanleiding van mijn reactie op dit blogbericht. Het is erg leuk om bladeren door de Cuttlebug te halen, wat ik natuurlijk ook weer ergens anders op iemand zijn blog had gezien, Miek maakt er de mooiste kaarten van: http://miekske.blogspot.com/
    Hierbij 3 links op mijn blog waar je het resultaat kunt bekijken als je dat doet.
    http://stempelyvon.blogspot.com/2011/06/geperst-blad-probeersel.html
    http://stempelyvon.blogspot.com/2011/07/geperst-blad-deel-2.html
    http://stempelyvon.blogspot.com/2011/07/geperst-blad-deel-3.html
    Ik kon geen mailadres van je vinden, vandaar maar even op deze manier. Succes ermee als je het gaat proberen.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi there,
    Heck of a cool idea here! I appreciate the work done by the website attendants to make this post happen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten