bruiloft.

Een dochter die trouwde...wat een feest.

Het is -vind ik- niet zo handig om andere mensen op mijn blogpost te zetten. Jullie missen dus de mooiste foto's. Maar hier wat indrukken en misschien ideeën voor een eigen feest. 
Onze boom was opgesierd met enorme kunstrozen. (gewoon erin gestoken, je pakt ze er ook zo weer uit).


 Eén ding wat ik heel leuk vond, was dat -toen het paar getrouwd was- het hele dorp op de hoogte werd gebracht van dat feit. 
In de trouwzaal op de tafel van de ambtenaar zit nl. een belknop. De bruid mocht die indrukken en daarmee  zette ze de klokken van de toren in beweging, zodat ieder in het dorp wist dat er weer een huwelijk was gesloten.



Hieronder het bloemwerk van Ronald (schoonzoon) 


Een bruidstaart is niet noodzakelijk maar wel heeeeeel leuk. En dit keer heeeeeel hoog.
Want de familie van beide kanten is enorm.




De locatie was prachtig. Kijk bij Logtenberg te Boerhaar en je weet wat ik bedoel. We waren gezegend met heerlijk tuinweer. En wat doe je dan; behalve genieten van het bruidspaar en de gezelligheid. Bijpraten, op de foto met zijn allen, lachen, "stukjes doen", en heerlijk eten met elkaar.



Wat een prachtige dag werd het.


Als bedank cadeau had het bruidspaar wel een heel bijzondere verrassing. Ze hadden allerlei soorten boeken gekocht. Een aantal van elk boek. En dat neergezet. Het bruidspaar is gek op lezen en gunt dat de gasten ook. Iedereen kon een boek uitzoeken om mee te nemen met een bedank-bladwijzer van Bruid en Gom erin.



Reacties

  1. hoi, mevrouw heel erg grappig die verschillen hier in vlaanderen dragen we de trouwringen links en wel voor de verlovingsring dus eerst de verlovingsring en dan de rouwring de eerste is een solitair dus één diamant in geel goud ervoor een éénvoudig trouwring ook en geelgoud dezelfde als mijn man dat vinden wij het mooist vele jonge stellen nu nemen ze elk een verschillende ring dat vind ik vreemd ... nu ja samen verschillen maar samen de zelfd ring vind ik wel wat hebben de onze passen zelfs in elkaar als je ze op tafel legt dan past die van mij in de van mijn man ,samen één al 15j .. ik word een beetje melig hihihi gefeliciteerd mvg Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen en te zien een zeer geslaagde dag. prachtige rozen in de boom..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!

    Het was een heel mooie dag zo te lezen!

    Ik ben benieuwd naar de foto's!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen hoe je alles beleefd hebt.
    Ben zelf met de voorbereidingen bezig van het huwelijk van onze dochter.
    Hoop dat dat net zo'n mooie dag wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten