borduurwerkje voor de vakantie.

Dit borduurwerkje was werkelijk (letterlijk soms zelfs) verwarrend. Er zaten zoveel kleurtjes bij, die ook nog eens op elkaar leken, dat ik echt moeite moest doen om het voor elkaar te krijgen. Ik heb heel wat uit moeten halen en over moeten borduren.

Maar het resultaat mag er zijn. En dan denk ik maar niet meer aan die momenten dat ik het weglegde omdat ik niet wist wat ik nou weer fout had gedaan.. 




In  ieder geval heb ik bewondering gekregen voor al die borduursters onder ons.
Goed hoor. 't Is een sport op zich.

Nu moet ik bedenken wat ik ga doen met dit kleine lapje.. Want zo in de la laten is natuurlijk jammer.

Reacties

  1. Mooi hoor, een leuk kussentje zie ik al op de tuinbank in mijn gedachte. Het zal vast een goeie bestemming krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg!! Ja ja ik kan me voorstellen dat je soms de kluts kwijt raakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your creations are delicate and very elegant! Best wishes! Ciaooooo!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten