tas van touw gemaakt


Ans liet me deze tas zien, gehaakt van touw.. Het is een mooie zomertas geworden.
Dus gooi je touw niet weg, maar maak er iets moois van zoals dit. Omdat het touw, dat Ans gebruikte, niet zo dik was, heeft ze 4 draden tegelijk en een dikke haaknaald gebruikt. Dan schiet het ook lekker op.
Leuk is, dat ze er lint door heen heeft gevlochten. Het is nu zachtroze lint (zie de strik) maar je zou ook iets van rood-wit-blauw kunnen doen bijvoorbeeld. Als je een beetje handig bent, pas je het model aan aan je wensen. Het lijkt me echt een zomers werkje. Lekker bij je tent of in de tuin met een kopje koffie naast je. Ik zie het al helemaal voor me.

Reacties

  1. Wat kan je met een beetje al iets leuks maken, de 1 ziet het en de ander niet. Ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten